poniedziałek, 5 listopada 2018

Jerzy Stuhr po raz drugi

Witam, cześć i czołem! Dziś przedstawiam wam autografy zdobyte na zeszłorocznych  targach książki w Krakowie - autografy legendarnego już polskiego aktora znanego m. in. z Seksmisji, Kilera czy... Shreka. Mowa tu oczywiście o Panu Jerzym Stuhrze. Jestem niezmiernie usatysfakcjonowany faktem, iż na kadrze właśnie ze wspomnianej wcześniej Seksmisji udało mi się zdobyć grafy od dwóch głównych bohaterów, a raczej grających ich aktorów co sprawia, że jeden z najcenniejszych dla mnie okazów w kolekcji. Zdjęcia bez dedykacji przeznaczam na wymianę, a ponadto udało mi się zrobić z nim zdjęcie. Na koniec dodam jeszcze, iż udało mi się zdobyć dedykację na jego autobiografii. Oto i one:

Książka:



Zdjęcia z grafami:





Zdjęcie z Panem Jerzym:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz