piątek, 13 kwietnia 2018

207 - 209. Feel...

Witam, cześć i czołem! Dziś przedstawiam wam autografy zdobyte na spotkaniu autorskim w katowickim empiku - autografy zespołu muzycznego, którego kawałki zna większość Polaków - Feel. Osoby, które mnie śledzą od dłuższego czasu wiedzą, że posiadam już autograf lidera i wokalisty zespołu - Piotra Kupichy. W końcu udało mi się zdobyć autografy reszty zespołu. Zdjęcie z autografami bez dedykacji przeznaczam na wymianę. Ponadto udało mi się zrobić z nimi zdjęcie. Oto i one:



Zdjęcie z zespołem:


Garść informacji:

"Feel – polski zespół popowy założony w Katowicach w 2005 roku przez wokalistę Piotra Kupichę. Grupę uzupełniają klawiszowiec Łukasz Kożuch, basista Michał Nowak oraz perkusista Michał Opaliński. 
Feel zdobył wiele nagród muzycznych, w tym FryderykiTelekamery oraz Superjedynki." - Wikipedia

Oryginał - tak
Adres - -
Dedykacja - tak
Czas oczekiwania - -  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz