poniedziałek, 30 marca 2020

341. Sarsa

Witam, cześć i czołem! Dziś znowu przedstawiam wam autografy zdobyte na dniach Mysłowic 2018 - autografy polskiej piosenkarki - Sarsy. Dwa zdjęcia przeznaczam na wymianęNiestety nie udało mi się zrobić z nią zdjęcia. Oto i one:




Garść informacji:

"Sarsa, właśc. Marta Markiewicz (ur. 13 czerwca 1989 w Słupsku) – polska piosenkarkaautorka tekstów i kompozytorka. 
Wydała trzy solowe albumy studyjne: Zapomnij mi (2015), Pióropusze (2017) i Zakryj (2019). Pierwszy z nich promowała m.in. singlem „Naucz mnie”, który uplasował się na 1. miejscu na polskiej liście airplay, zdobył tytuł Cyfrowej Piosenki Roku 2015 oraz był pierwszym polskim singlem certyfikowanym diamentem. 
Oprócz działalności solowej, pisała utwory dla innych wykonawców, w tym m.in. dla Ewy Farnej („Tu” i „Na ostrzu”) czy Moniki Lewczuk („Ty i Ja” i „#Tam tam”)." - Wikipedia

Oryginał - tak
Adres - -
Dedykacja - nie
Czas oczekiwania - -    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz