sobota, 23 września 2017

Tomasz Zimoch po raz trzeci i 131. Anna Bogusz... czyli książka z autografem i niezwykłe wspomnienia...

Witam, cześć i czołem! Na wstępie przeproszę za małe spóźnienie, ale byłem niezwykle zmęczony. Dziś wyjątkowy dla mnie post. Przedstawię wam dziś książkę z autografem Pana Tomka i Pani Anny Bogusz. Zdobyłem je na spotkaniu autorskim w empiku w SCC w Katowicach. Miło znowu było spotkać Pana Tomka. Jak zwykle dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy. Ponadto mam zdjęcie z Panem Tomkiem. Oprócz autografu na książce (swoją drogą z osobistą dedykacją) zdobyłem autografy na zdjęciach. Autografy bez dedykacji przeznaczam an wymianę. Na koniec dodam, że następnego dnia spotkałem jeszcze raz Pana Tomka, podczas promocji książki na targach książki w Katowicach, gdzie zrobiłem z nim jeszcze jedno zdjęcie, tym razem też ze słynną tablicą z Trondheim (te osoby, które wiedzą jaka wiąże się nią historia niech napiszą w komentarzu). Ponadto na książce podpisała się również autorka książki Pani Anna Bogusz, która namawiając Pana Tomasza do rozmowy zapoczątkowała te wydarzenia. Bez dalszych ceregieli:












Na koniec kilka informacji o Pani Annie:


"W Informacyjnej Agencji Radiowej od 2009 roku. Całe życie zawodowe pracowała w newsach. Początkowo związana z Polską Agencją Prasową, dla której relacjonowała m.in. pielgrzymki papieża Jana Pawła II. Sprawozdawczyni parlamentarna PAP, szefowa Redakcji Ekonomicznej Agencji i współtwórczyni Eurodesku.

Dziennikarka polityczna tygodników "Wprost" i "Newsweek Polska". Szefowa działów newsowych w "Życiu Warszawy", "Super Expressie" i "Dzienniku", gdzie pełniła również funkcję sekretarza redakcji. Zastępczyni redaktor naczelnej w magazynach: "Pani" i "Blask".
Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, stypendystka licznych staży zagranicznych i wyjazdów studyjnych m.in. w Brukseli, Hadze, Rydze, Paryżu. Olsztynianka." - polskieradio.pl
Oryginał - tak
Adres - -
Dedykacja - tak
Czas oczekiwania - -

4 komentarze: