poniedziałek, 26 lutego 2018

185. Katarzyna Grochola

Witam, cześć i czołem! Jak w poprzednim poście, tak też dziś przedstawiam wam autograf zdobyty na targach książki w Krakowie 2016 - autograf znanej polskiej pisarki i dziennikarki Katarzyny Grocholi. Niestety nie udało mi się zrobić z nią zdjęcia. Oto i on:


Garść informacji:

"Katarzyna Grochola (ur. 18 lipca 1957 w Krotoszynie) – polska pisarka i dziennikarka. 
Jest córką polonistki i prawnika. Ukończyła VII Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Warszawie. Zanim zajęła się literaturą pracowała jako salowa, konsultantka w biurze matrymonialnym, pomocnik cukiernika. 
Współpracowała m.in. z czasopismami „Jestem” i „Poradnik Domowy”. Była współautorką scenariusza serialu M jak miłość. 
W 2010 roku uczestniczyła w dziewiątej edycji programu telewizyjnego Taniec z gwiazdami. Jej partnerem był Jan Kliment, z którym zajęła trzecie miejsce. 
Wydane książki jej autorstwa zostały sprzedane w nakładzie niemal 4 mln egzemplarzy. 
Jej córką jest Dorota Szelągowska. Pisarka podkreśla swoje przywiązanie do religii rzymskokatolickiej. Mieszka w Milanówku. 
Za utwory dramatyczne "Pozwól mi odejść" i "Kot mi schudł" otrzymała 4 nagrody w konkursie dramaturgicznym Tespis 2000. "Nigdy w życiu!" otrzymało w 2001 i 2002 roku nagrodę As Empiku. W 2008 za Trzepot skrzydeł dostała Nagrodę Księgarzy." - Wikipedia

Oryginał - tak
Adres - -
Dedykacja - tak
Czas oczekiwania - -    

4 komentarze: