poniedziałek, 2 lipca 2018

Mały jubileusz

Witam, cześć i czołem! Dziś przedstawiam wam autograf... a właściwie to nie. Dziś chciałbym podsumować ostatni rok, bo dokładnie rok temu przeprowadziłem akcję - reaktywację i postawiłem sobie karkołomne wyzwanie polegające na wstawianiu trzech postów tygodniowo (co biorąc pod uwagę fakt, że miałem w tym roku szkolnym egzamin gimnazjalny proste nie było). I powiem wprost - gdy zacząłem sobie wszystko sumować to mnie zamurowało - w ciągu tego roku mój blog odwiedziło PONAD 24 000 OSÓB! co daje średnio 2 000 odsłon na miesiąc. Kilkanaście wymian, ponad 130 różnych grafów i masa spotkań ze sławami na żywo. No i przede wszystkim przebicie magicznego progu 40 000 wyświetleń!!!!



I w tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób mnie wsparli - wymianą, radą, komentarzem, odwiedzinami i nie tylko. Bez was tego by nie było, także jeszcze raz dzięki i widzimy się w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz