poniedziałek, 23 kwietnia 2018

[R.I.P.] Avicii

Witam, cześć i czołem, a właściwie to nie. Chciałbym uczcić minutą ciszy jednego z moich ulubionych wykonawców i jednego z największych młodych artystów - Tima Berglinga (Avicii), który zmarł w zeszły piątek. Jego piosenki dawały mi pocieszenie w trudnych chwilach, w których miałem problem pozbierać myśli i odzyskać sens. Żałuję, że nie zdążyłem zdobyć jego autografu i jest mi z tego powodu cholernie smutno. Nie zostaje mi nic innego, jak tylko pomodlić się, by Tim spokojnie trafił do nieba.


"So wake me up when it's all over 

When I'm wiser and I'm older 
All this time i was finding myself and I
Didn't know i was lost"

"What if I'm far from home?
Oh brother I will hear you call.
What if I lose it all?
Oh sister I will help you out!
Oh if the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world I wouldn’t do"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz